Ciekawe

Czy klasyczne materiały reklamowe wyszły z mody?

Obecnie każdy pracownik działu PR i marketingu w dowolnej firmie dwoi się i troi, aby znaleźć skuteczne metody reklamy marki. Trendy na reklamę zmieniają się z sezonu na sezon – jeszcze kilka lat temu najczęściej stosowane były meto takie jak drukowanie materiałów reklamowych, spotkania podczas targów i konferencji branżowych. Obecnie górą są reklamy internetowe. Czy starsze metody przeszły do lamusa?

Reklama dźwignią handlu

Obecnie każdy z nas olbrzymią ilość czasu spędza przy komputerze czy przed ekranem telefonu komórkowego. Większość tych urządzeń ma stały dostęp do Internetu, a my sami chętnie korzystamy z licznych portali informacyjnych oraz z portali społecznościowych. Szczególnie te ostatnie mocno nas angażują – podglądamy aktywność naszych znajomych sami także chwaląc się dokonaniami, wyjazdami, przemyśleniami. Na podstawie tego, co nam się podoba oraz tego, co kupujemy w sieci wyświetlane są reklamy internetowe. Wielu z nas jest zdania, że są one przypadkowe – tak nie jest! Nad reklamami w sieci czuwają specjaliści, którzy dokładnie określają grupy docelowe dla swoich kampanii reklamowych. Nie jest przypadkiem, że dana reklama wyświetliła się właśnie nam. To doskonały sposób na trafianie do potencjalnych klientów!

Nowe życie klasycznych materiałów reklamowych

Całkowita rezygnacja z klasycznych metod reklamy jest błędem – konieczne jest ich odświeżenie, zaproponowanie ich nowej formy. Dobrym przykładem mogą być torebki reklamowe. Dawniej tworzono je z materiałów syntetycznych, plastiku. Obecnie wiele mówi się o konieczności działań ekologicznych. Dobrym przykładem są torby reklamowe wykonane z papieru – ozdobione logiem marki świetni sprawdzą się na targach czy jako opakowanie innych materiałów reklamowych. O nowoczesnych torbach reklamowych czytaj więcej na stronie induplo.pl/torebki-reklamowe. Warto także zwrócić uwagę na ulepszenie katalogów, folderów, przyjrzeć się ich czytelności.

Share: