Biznes

Długopisy reklamowe – czy warto je zamawiać?

Długopisy reklamowe możemy spotkać niemalże wszędzie – wręczają je już bowiem niemalże wszystkie większe firmy, chcące zdobyć większe zaufanie i zainteresowanie klientów. Rodzi się więc pytanie – czy warto zamawiać długopisy z nadrukiem, czy też lepiej postawić na gadżety innego typu lub tradycyjne formy reklamy?

Nieduże koszty, duże zyski

Warto zatem pamiętać, że długopisy z nadrukiem mają wiele zalet, których nie mają gadżety reklamowe innego typu. Przede wszystkim długopisy są przedmiotami, z których korzystają wszyscy bez względu na wiek, charakter wykonywanej pracy, zainteresowania czy też sposób spędzania wolnego czasu. Każdy klient obdarowany długopisem z nadrukiem będzie go zatem wykorzystywał w wybrany przez siebie sposób, przypominając sobie tym samym o ofercie danej marki oraz reklamując ją wśród osób w swoim otoczeniu.

Ponadto koszt wyprodukowania jednego długopisy przez agencję reklamową waha się w granicach od kilkunastu groszy za proste długopisy z plastiku do kilkudziesięciu złotych za sztukę w przypadku ekskluzywnych długopisów w opakowaniu prezentowym. Rozpiętość cenowa jest więc na tyle duża i jednocześnie przystępna dla przedsiębiorców, że mogą oni zamówić zarówno tanie gadżety wręczane interesantom na targach, jak i drogie, eleganckie zestawy do pisania dla swoich najważniejszych kontrahentów.

Różnorodność

Ogromną zaletą długopisów z nadrukiem jest też różnorodność kolorystyki oraz materiałów, z których mogą być one wykonane. Możliwe jest bowiem zamówienie gadżetów we wszystkich kolorach tęczy, dzięki czemu można dopasować ich barwy do filozofii danej marki, podkreślając jej uczciwość, energiczność, kreatywność czy też prestiż. Ponadto długopisy z nadrukiem mogą być wykonane nie tylko z plastiku czy metalu, ale także z mniej typowych materiałów jak np. papier, które są świetnym wyborem dla przedsiębiorstw chcących podkreślić swoją proekologiczną postawę oraz nawiązać do natury.

Można więc stwierdzić, że warto zamawiać długopisy o charakterze reklamowym, gdyż nawet tak błahy z pozoru przedmiot pozwala budować w świadomości potencjalnych klientów pozytywny obraz danej marki. Ta banalna wręcz forma reklamy może więc skutkować znacznym zwiększeniem się ilości osób rozpoznających daną markę i skłonnych skorzystać z jej oferty, a także znacząco wpłynąć na podniesienie zysków przy minimalnych wydatkach na reklamę. Można zatem pokusić się o stwierdzenie, że obecnie nie ma lepszej formy promocji firmy niż wręczanie klientom gadżetów reklamowych, w tym długopisów.

Tekst powstał we współpracy z firmą Pola Studio

Share: