Biznes

Kalendarze książkowe – idealne dla pracowników

Klasyczne kalendarze książkowe nie wychodzą z mody: to nadal jeden z najbardziej funkcjonalnych gadżetów, którymi można wspomóc codzienną pracę naszych pracowników.

Kalendarze doskonale sprawdzają się podczas pracy biurowej, jak również podczas wyjazdów w terenie. Z kalendarzy chętnie korzystają przedstawiciele handlowi, dla których jest to znacznie szybszy i prostszy sposób na poszukiwanie danych niż odpalanie komputera podręcznego. Kalendarze zamawiać można w agencjach reklamowych, które zazwyczaj oferują swoim klientom kilka wzorów tego rodzaju produktu. Kalendarze książkowe mogą okazać się również doskonałym prezentem podczas targów czy też podczas spotkań biznesowych.

Jak personalizować kalendarze książkowe?

Kalendarze książkowe można personalizować na etapie ich zamówienia. Zazwyczaj agencje reklamowe pozwalają na umieszczanie emblematów oraz loga firmowego, które widnieją na okładkach obok rocznika kalendarza. Co jeszcze możemy umieścić w kalendarzu? Z pewnością warto zamieścić w nim jednostronny kalendarz całego roku, aby mieć wgląd w dni roku bez dodatkowego kartkowania. W kalendarzu warto również umieścić notę o marce. Ten zabieg okazuje się skuteczny kiedy kalendarze mają służyć jako materiały reklamowe.

Warto też przed zakupem wykorzystać kreator kalendarzy książkowych – w ten sposób łatwiej będzie nam zwizualizować projekt i podjąć ostateczną decyzję.

Share: