Ciekawe

Przykuj uwagę potencjalnego klienta – skuteczniej!

O tym, jak trudno jest obecnie wybić się pośród licznych produktów tych samych linii wie każdy specjalista od marketingu. W dobie reklam internetowych oraz możliwości ich dokładnego dopasowania do odbiorcy marki dwoją się i troją, aby klient wybrał właśnie ich brand oraz aby w przyszłości chciał wrócić. Chodzi w końcu o niebagatelne sumy pieniędzy! Jak więc skuteczniej skłonić klienta do powrotu do sklepu? Warto skorzystać z najmodniejszych trendów!

Postaw na ekologię!

Ekologia to stały trend, który nie wychodzi z mody – każdy z nas pragnie być eko i żyć tak, aby nie zaśmiecać środowiska naturalnego. Firmy, które nie tylko mówią, ale i faktycznie dbają o otoczenie są odbierane jako warte zaufania. Aby nawiązać do ekologicznego trendu nie trzeba wiele: najprostszym rozwiązaniem jest zamówienie torebek reklamowych wykonywanych z papieru pochodzącego z recyklingu. Zazwyczaj torebki takie dostępne są w kolorach szarości i brązu. Aby jednak nadać im indywidualny charakter konieczne jest także naniesienie logo marki. Można to zrobić w drukarniach (co da nam szybko gotowy produkt) lub też zamówić pieczątkę z logo, dzięki której ręcznie będzie można odbić znaczek na papierze. Zaletą tego rozwiązania jest fakt, że papierowe torby można wykorzystać wielokrotnie. Po ich roztarganiu wystarczy wrzucić je go pojemnika na makulaturę. Dodatkowo odbitki tworzone pieczątką nie będą powtarzalne. Torebki reklamowe z papieru znajdziemy na stronie induplo.pl.

Akcje promocyjne – bądź ostrożny!

Wielu marketingowców jest zdania, że najlepiej korzystać z sieci, aby wypromować markę. Jest w tym przekonaniu wiele prawdy, jednak należy to robić z głową. Internet – jak żadne inne medium – nie wybacza pomyłek i potknięć. Aby więc być skutecznym konieczne zatrudnijmy doświadczonych w ruchach w sieci specjalistów.

Share: