Jednym z niezwykle skutecznych, a niespecjalnie drogich sposobów na reklamę własnego biznesu są z pewnością ulotki. Wiedzą o tym wszyscy przedsiębiorcy i konsekwentnie drukują foldery, zatrudniają ludzi do ich roznoszenia, ponieważ właśnie ulotki mają realny wpływ na zwiększenie zainteresowania klientów danym przedsiębiorstwem czy firmą.

Sposoby na ulotki

Na rynku obecnie istnieje mnóstwo sposobów dystrybucji ulotek, które nie wymagają dużych nakładów finansowych czy czasowych. Wkładanie ich do skrzynek pocztowych, umieszczanie za wycieraczkami samochodów zaparkowanych nawet na strzeżonych parkingach czy wręczaniem przechodniom, są najczęstszymi metodami, aby ulotki trafiły do odpowiedniej grupy docelowej.

Stojak na ulotki

Co więcej, na rynku istnieją także inne metody ich dystrybucji, które wykorzystują na przykład stojaki reklamowe. Są to małe pojemniki, zazwyczaj zrobione z tworzywa, dzięki którym można w interesujący sposób zaprezentować własne, firmowe ulotki poprzez umieszczenie ich na przykład na ladzie w recepcji, gdzie czekając na wizytę u lekarza każdy chętnie się odstresuje i taką ulotkę przeczyta. Stojak na ulotki jest dostępny w wielu modelach, które różnią się od siebie wielkością, konstrukcją czy przeznaczeniem, wszystko zależy od tego w jakim miejscu się znajduje i do jakiego klienta dana ulotka wyeksponowana w taki sposób ma trafić.

Cechy charakterystyczne stojaków

Stojaki na ulotki posiadają kilka niezwykle charakterystycznych elementów. Najważniejszym z nim jest z pewnością specjalna kieszonkę, w której umieszcza się plik ulotek. Im jest ona szersza, tym większa ilość ulotek może się w niej zmieścić, co jednocześnie oznacza, że reklama będzie miała znacznie szerszy zasięg. Projektując stojaki reklamowe na ulotki oraz chcąc je umieścić w rozmaitych miejscach, warto poszukać firmy, wykonującej na nich nadruki. Jest to oczywiście możliwe dzięki wykorzystaniu jednej z wielu technik drukarskich, takich jak sitodruk lub tampondruk. Pomysł taki jest sensowny wówczas, gdy chce się oznaczyć własne stojaki, po to, aby każdy wiedział że są własnością danej firmy czy przedsiębiorstwa. Koszt takiego oznaczenia stojaka nie jest zbyt wysoki a w połączeniu z ulotkami na nim się znajdującymi tworzy spójną całość, a także jest utrzymany w jednolitej koncepcji graficznej.

Czy warto

Reasumując, z pewnością warto zainwestować w stojaki na ulotki i spróbować umieścić je wraz z ulotkami własnej firmy w różnych instytucjach, co pomoże zwiększyć popularność i renomę danego przedsiębiorstwa.

Materiały do artykułu zostały zaczerpnięte ze strony Brooklyn – stojaki na ulotki

Share: